2015年10月5日

DROBAK villageが一旦閉鎖されます / "DROBAK village" Temporary closing.

I have to manage the landscape "DROBAK village" is finished role as rental SIM October 25th was once supposed to be closed.
A lot of people and memories of the place that has made the scenery, it is I am lonely it is eliminated. However, I also by changing the shape we wanted to make a place for rest and enjoy everyone.
Until then, see you!


長らく景観管理をしてきたDROBAK villageですが、10/25を以てレンタルSIMとしての役割を終了することになりました
景観管理はしていましたが、住人の皆さんと一緒に景色を作り上げていった、珍しいレンタルSIMだったと思っています
 住む方みんなが地上を解放し、訪れる人々のことを考え、”DROBAKらしさ” を考えてくれていました
それは自分がこだわっていたことと同じで、とてもうれしかったです
ありがとうございました

この景色がなくなるのは寂しいですが、DROBAKで一番賑やかな季節、秋にお別れ出来るのは嬉しいことです
秋真っ盛りにしてきたので、クローズまでの間散歩を楽しんでいただければ嬉しいです

http://maps.secondlife.com/secondlife/DROBAK%20village/75/210/22





0 件のコメント: